jag älskar dig

jag kommer aldrig att vara din nummer ett. jag är din trygghet, din ”rebound”. jag är den du alltid kommer tillbaka till – den som finns där när du faller, den som alltid svarar när du ringer och den som alltid finns där för dig oavsett vad det gäller. jag kommer aldrig vara din nummer ett – och det är okej. eller okej är det väl egentligen inte, men jag har lärt mig att leva med situationen, jag har lärt mig att leva med att ibland bli ”ned-prioriterad” på grund utav någon annan. det är ett val jag själv har gjort – jag kunde gått för längesedan. men jag älskar dig – jag älskar dig villkorslöst. du är den enda människan som fått och får tillåtelsen att göra mig ledsen flera gånger om. jag vill att du ska vara lycklig. jag vill att du ska vara lycklig varje dag på året, varje sekund på dygnet – det enda jag begär är att få vara en del av det – oavsett hur kär du än är. jag älskar dig, och jag önskar att du ibland visade att det var ömsesidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0