horizon

jag dras till intelligens. inte den boksmarta typen av intelligens. jag kunde inte bry mig mindre om du har gått på universitet eller hur mycket pengar du tjänar på grund av det. jag gillar intelligenta konversationer som får mig att tänka till och med timmar efter att den avslutats. jag suger upp ord från radikala sinnen och vackra läppar.

jag vill känna dig bortom vår sfär av samhället, och bara leva och söka kan ge dig den intelligensen. så, när du har tid - låt oss sitta på taket vid två på morgonen och presentera dig för mig, på alla sätt och vis.


Kommentarer
Postat av: A-J singellivet

Jag kan känna igen mig i det där

2015-02-11 @ 09:40:33
URL: http://singellivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0