start each day like it's your birthday

jag trodde nog att vi skulle fira alla nyårsaftnar tillsammans. jag trodde att vi skulle äta frukost tillsammans varje dag, och kanske till och med ha samma efternamn. jag trodde nog innerst inne att vi hade blivit en, med det bästa från oss båda.
jag tänkte på dig innan när jag drack mitt löjligt starka kaffe som rev upp halsen som aldrig förr, jag tänkte på dig när det trillade tårar ner i kaffet, och jag tänkte på dig när mitt hjärta slog fortare än vanligt. jag tänkte på sista gången jag såg dig, jag tänkte på sista gången jag kände din närhet, din doft, din värme och din existens. jag tänker på dig. jag önskar att du var här, inte bara för att jag saknar dig, utan för att jag hellre hör ditt hjärta slå, än mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0