the future is so bright, we just might need shades

hungriga hjärtan och en lägenheten fylld av blommor, doftljus och ångest. mina armveck är blålila och min mobiltelefon vägrar skicka sms. fick reda på att jag gått upp mycket i vikt. dags att lägga lingongrovan på hyllan ett tag. 
 
det finns ett slutdatum. fjärde januari tvåtusentretton är jag klar med gymnasiekompetensen. fantastiskt.
vad som händer därefter vet jag inte, men det gör inte så mycket, för bra blir det. det blir det alltid.
planer, drömmar och idéer finns det ju massor av.. 
 
just nu önskar jag faktiskt bara att någon satt bredvid mig och höll mig i handen. strök mig med tummen över handen och bara fanns där. tyvärr är det närmaste mig en telefon som inte ens kan skicka sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0