e non lasciare che, paure inutili, nascondano la luce in te

du vet den där känslan man får, den som suger till i magen och man känner - nu kommer något dåligt att hända. varenda muskel i kroppen pulserar, varenda nerv är på spänn, och andningen blir nästan hyperaktiv. det är en förnimmelse, en aning som säger att nu...nu blir det inte bra...
 
sådana där känslor ska man ju ta på allvar. man ska INTE dricka vin, vodka och shots, slå sönder en spegel, tappa sin telefon och sitt körkort, åka taxi med en vilt främmande människa (utan att veta vart i helvete du är), vakna upp med alla kläder på och inte ha den blekaste om vad som hänt kvällen innan. 
 
nu har jag beställt studielitteratur för mer pengar än jag har, druckit kaffe fast jag får superont i magen, och ikväll ska jag träffa mitt ex. 
 
hejdå iphone, hej sju års olycka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0