citronvatten, med hjärtat på samma ställe

för fyra år sedan, på dagen, befann jag mig på tre olika flygplatser och en tågstation. jag var på väg hem, till något jag inte längre visste någonting om. jag visste inte då att jag skulle sitta fyra år senare med mitt hjärta på exakt samma ställe för exakt samma person. ditt ansikte är en självklarhet, det kan ingen förneka. du är jag. jag är du. vi är de, och de är vi. 
 
frukosten bestod av illamående och citronvatten. gårdagens tårar upprepades, fast jag lovade mig själv att det fick räcka nu. tack gode gud för terapi och naturläkemedel. 
 
hur ska jag kunna låtsas som ingeting när allt jag gjort var att sopa mina känslor under mattan, basunerat ut min lycka och envisats om hur fantastiskt allting är? jag är fullkomligt livrädd, jag är tillbaka och mer vilse än någonsin. tillbaka i samma spår och förstör allting som är bra. idiot. jävla jävla jävla idiot. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0