we are the kids our parents warned us about

jag älskar att du är så fullkomligt konstig. du är konstig. du är konstig och märklig. jag förstår inte dig, men mina reflexer gör. dina tankar skrämmer mig, fascinerar mig, attraherar mig och förgör mig. du är min ständiga huvudvärk, min tillfredställelse, min musik, min drog, mitt förfall och mitt beroende. jag älskar med en sådan intensitet, ett sådant begär och den destruktiva sidan bara växer och växer. ett halvtomt glas för dig är ett glas med plats för vodka. att älska är en underdrift,  att hata likaså. du går på känslan, en känsla som dödar oss långsamt. du kastar människor som du kastar dina fimpar. jag hatar att jag älskar, jag är fast, du låter mig inte gå, jag vill inte gå, jag vill mer, jag vill så mycket mer. jag älskar att hata. 

i’d break my fucking back of love for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0