if i call you darling, will you make me pancakes?


det är en del inlägg på den här bloggen som handlar om alkohol, cigarretter, trasig kärlek och olyckliga relationer. en del av mig önskar väl att det kunde vara mindre av den varan, men en del av mig vill inte ändra ett enda dugg. jag trivs med allting, jag är lycklig och vill inte vara någon annan stans än där jag är just nu, rent psykiskt. fysiskt vet väl alla att jag hellre sitter på en flygplats på väg vartsomhelst. 

 

anyway. så jag har en ny telefon, ny tatuering och fler stämplar i passet. fantastiskt. men skål för alkohol, för inga bra historier har någonsin börjat med att någon ätit en sallad...

 

förresten. trasig kärlek är också kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0