7 februari 2012

jag gillar när saker luktar cocos, att klappa små söta fluffiga kattungar, jag tycker om vita snittblommor, jag älskar sena sommarnätter som är så varma att man bara kan ha klänning på sig, jag tycker om rosetter och prickigt, leenden från främlingar är det finaste jag vet, jag gillar svarta bilar, jag älskar bebisar som skrattar, en blodig köttbit är det godaste jag vet, calvin klein - one är minnen på flaska, böcker är njutning, victoria's secrets fashion show är perfektion i en timme, jag älskar pumps med hög klack, att cykla på en gammal damcykel på väg mot en strand är underbart, det finaste jag vet är att inse att mycket av det bästa i livet är helt gratis, okomplicerat och villkorslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0