i'd break the back of love for you

jag saknar dina händer - när du kliar mig på ryggen eller magen när jag är ledsen och jag saknar att se dina händer - för de är de finaste händerna jag någonsin sett. jag saknar dina smilgropar, att tvinga dig le så stort du bara kan för då kan jag stoppa in mitt finger i din lilla smilgrop och pussa på den. jag saknar att färglägga din ros du har på magen. jag saknar att följa din drakes linjer på axeln. jag saknar att ha dig bredvid mig när jag sover - jag saknar att sova. jag saknar ditt fina leende, men det var längesen jag såg det. jag saknar att se dig glad, jag saknar att se dig lycklig, jag saknar dig så otroligt mycket.
jag klarar inte av att veta att du ska raderas ur mitt liv, du ska bara försvinna som om ingenting har hänt, som att vi bara var på låtsas - för stunden, tillfälligt och nu ska det bort. jag klarar inte av att veta att du kommer sluta älska mig, att du kommer älska någon annan och att du kommer glömma mig. jag önskar jag kunde göra så många saker ogjort, så många saker jag önskar att jag aldrig sagt och jag önskar att jag hade sagt vissa ord som bara skrivit eller tänkt. jag kommer sakna dig jämt, jag kommer tänka på dig varje dag och jag kommer alltid, alltid, alltid önska att du har det bra. du är världens finaste, den vackraste människan jag träffat och min bästa vän. det gör ont, det gör så fruktansvärt jävla ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0