en såndär torsdag utan levande ljus & kloka ord

jag hade velat skriva en massa bra ordspråk om hur stark man ska vara, hur vackert livet är och hur bra man ska klara motgångar. jag hade velat skriva, läsa och ta de till mig. men jag kan inte. jag kan inte för att just nu känns det som att världen ska gå under, att alla sorgliga låtar skrevs den 19 december, att allt det hemska i världen är lite, lite, lite värre och att det aldrig kommer att bli bra igen. jag vill gråta för att det är det enda som känns helt ärligt just nu.

fast..

 

"last thing i remember, i was

running for the door

i had to find the passage back

to the place I was before

relax, said the night man,

we are programmed to receive.

you can checkout any time you like,

but you can never leave..."

- the eagles



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0