11 april 2011

inatt kunde jag inte sova alls. jag behövde inte gå upp någon speciell tid idag, men jag blev ändå stressad. jag kollade klockan, såg timmarna gå, och blev, inte alls tröttare. bara otroligt frustrerad. jag misstänker att det har att göra lite med mitt 'nya liv'. min kropp är inte van att få den motionen som den fått de senaste 3 veckorna. alkoholintaget har varit stort, men det är inget ovanligt. tyvärr. stackars lever, den kan inte må allt för bra. men motion, alkohol, nya matvanor och miljöombyte - ah, det känns som att det kan påverka en del..
hursomhelst. man funderar så extremt mycket när man inte kan sova. på allt mellan himmel och jord, väsentliga saker och helt onödiga. till exempel, så kom jag fram till att allting är bra. det är bra nu. man behöver inte konstra till saker som det är, inte just nu iallafall. utan - vi bara är. för det är nog enda som fungerar just nu. att inte blicka sex månader framåt - att ha någon plan - utan, bara vara i nuet och ta hand om det man har. egentligen är det väl så man ska göra jämt. göra det bästa av det man har i stunden, alltid.
sömnbrist och koffeinhög, nu ska jag ställa mig på löpbandet och göra beach 2011 till den snyggaste någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0