your sex is on fire

kaffe, min mumin, kings of leon och en väldig massa knytteri. det är fan lördagseftermiddagen. det va ju meningen att jag skulle ha åkt iväg och gjort min plikt som underbart barnbarn och hälsat på m&m, dock inte bara en plikt, det är väldigt trevligt faktiskt. men, jag känner att mitt psykiska tillstånd skulle sluta i att jag skrämde livet ur mormor med mina tankar. tror inte riktigt hon skulle förstå min cyniska inställning till livet just nu. så, jag lämnar de två till en annan dag där solen skiner lite mer.

 

mina planer för dagen/kvällen/natten sträcker sig nog inte så långt. men jag trivs ganska bra med det just nu, jag orkar inte träffa någon.

 

intressant, ena dagen vill jag inte vara ensam alls, nästa dag fixar jag inte att träffa någon överhuvudtaget. hm. det är intressant det där dom kallar kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0