en tur med 639

av någon anledning blir jag alltid en bättre människa av att åka buss. jag sitter och funderar på saker och ting, till exempel hur ett leende smittar av sig och hur klyschigt det än låter - men att "the best things in life are free". jag tänker alltid att när jag går av bussen ska jag le mot alla, räkna till 10 när jag blir arg, uppskatta solen, vara mer tacksam, etc. och det funkar verkligen! i 15 minuter. så de människorna jag möter när jag går av bussen ser en leende människa som ser jävligt harmonisk och glad ut. sen brukar jag komma till min destination och det dyker upp något litet vardags-irritationsmoment, och jag flippar som vanligt och har glömt att ens räkna till 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0