what are you gonna be when you grow up?

innan jag dör, vill jag skaffa massa barn. jag ska poppa ut de små liven och sen tar det en vecka och jag har liksom blivit smalare sen innan graviditeten. självklart uppfostras mina barn till små guldstjärnor. jag kommer bo i ett gigantiskt hus, tinnar och torn och kanske tillochmed en vallgrav. jag har mitt eget bibliotek med massa böcker som är så antika att det kommer damm om man blåser på dom (ja, som i filmerna). jag har världens största garderob med kläder och skor i färgordning. jag behöver inte gå ut och shoppa för att det gör volga åt mig. min gigantiska pool på baksidan av huset sköts av en skitsnygg kille som heter paolo. jag jobbar som författare och mina böcker blir lika kända som astrids och de översätts till allt utom isländska. jag får nobelpriset i litteratur när jag är 35 och på nobelmiddagen har jag på mig världens snyggaste klänning. jag reser ganska mycket i jobbet också och blir sponsrad av mitt förlag eftersom de anser att "jag jobbar bäst i ny, fin och exotisk miljö".

oj, nu känner jag att jag gled ifrån vekligheten litegrann. nåväl, det kanske inte måste ta en vecka innan jag är smal. men fan om det tar mer än 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0