he's gonna be a star

i mina ögon kommer han nog alltid vara en sisådär 8-10 år. han blir inte så mycket äldre, större eller längre. fast oj, vad konstigt det skulle vara om faktiskt var så. nu är det inte så. i dagsläget är han 16 år, längre mig och (fast jag inte vill erkänna det) jävligt mycket starkare än mig. det va lääängesen jag kunde ta ner honom på marken och låta honom ligga där.

han är cool, faktiskt. rolig, omtänksam, förjävlig och underbar. men sen är ju också min bror. jag känner ingen med exakt samma humor som jag själv. det är inte många som förstår oss och vårt sätt att skämta, men vad gör det? vi vet, och vi har jäääävligt kul.
en annan grej som är bra med honom är att han är duktig på att spela fotboll. vilket resulterar i att jag kommer bli både känd och rik när han slår igenom. känd eftersom jag sitter på första parkett (läktare heter det nog) när han spelar och kameran filmar ju mig och så blir jag jättekänd. och rik blir jag ju eftersom han blir tokrik. och ja, 60% av hans inkomst går ju till hans storasyster. vad och till vem annars?

det kommer gå bra för honom, jag känner det på mig - he's gonna be a star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0