1 december 2010

om jag ska plugga, och verkligen bestämmer mig för att nu SKA jag plugga - ja, då slutar det med att jag putsar fönster, skrubbar lister, tittar på topmodel cycle 58 eller lagar en gryta som tar 5 timmar. allt, som inte innefattar mina pluggböcker eller ett worddokument där det ska skrivas en uppsats eller två. av någon anledning så blir det typ alltid så. det verkar inte heller spela någon större roll om det ens är någon jag är intresserad av som ska pluggas in - teoriprov, religionprov, spanskaprov - tyvärr. jag blir extremt trött och irriterad direkt.

nu är det meningen att jag ska skriva om teodicéproblemet, treenigheten, etc - men här sitter jag. kaffekopp efter kaffekopp, första tvättmaskinen avklarad, dammsugningen likaså, men plugg'suget' är helt obefintligt. och jag tycker mig ana ett litet sug att diska alla kristallglas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0